Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Aby odstąpić od umowy, możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wysyłając je na adres e-mail: sklep@naturalniezadbana.pl.
Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: 26-001 Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska 35i, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, licząc od momentu, gdy Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęła rzecz w posiadanie.
Aby zachować termin do odstąpienia, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub dowodu jej odesłania.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o rzecz wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służącą jego zindywidualizowanym potrzebom,
- o rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności,
- o rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli zakupiony u nas towar jest wadliwy, masz prawo do reklamacji na podstawie rękojmi. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@naturalniezadbana.pl.
Reklamowany towar należy odesłać na adres: 26-001 Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska 35i.
W związku z wadą masz prawo żądać:
- wymiany towaru na nowy,
- usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeśli wada jest istotna.
Odpowiadamy za wady stwierdzone w ciągu dwóch lat od wydania towaru.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.