FAQ - o to pytacie nas najczęściej :)

Dokładamy wszelkich starań, aby nasza strona internetowa i komunikacja były jak najbardziej przejrzyste i przejrzyste. Jeśli nadal coś jest niejasne, zawsze możesz skontaktować się z nami mailowo (sklep@naturalniezadbana.pl), telefonicznie (516 033 280) lub za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych. Ale zanim to zrobisz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie jest ukryta na poniższej liście :)
1Jakie są koszty dostawy?
Dostawa na terenie Polski jest realizowana za pomocą InPost zarówno do Paczkomatu 
jak i za pośrednictwem Kuriera Inpost na wskazany adres.

Koszt dostawy wynosi odpowiednio:
Paczkomat – 9,95 zł 
Kurier Inpost – 12,37 zł
Orlen Paczka – 10,95 zł
Zamówienie powyżej 180,00 zł – dostawa gratis
2Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?
Tak, możesz wybrać płatność za pobraniem. Jest to jedna z najbardziej popularnych i bezpiecznych metod. Kwotę należną za zamówienie wręczasz kurierowi dopiero w momencie otrzymania przesyłki. Pamiętaj, aby przygotować odliczoną sumę pieniędzy – pozwoli Ci to uniknąć sytuacji, w której kurier nie będzie mógł wydać Ci reszty.
Jeśli nie masz przy sobie gotówki, nie martw się. Wszyscy nasi dostawcy, dla Twojej wygody, są wyposażeni w terminale płatnicze.
 WAŻNE: usługa płatności za pobraniem nie obowiązuje w przypadku paczkomatów InPost
3 Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków 1-2 dni roboczych.
4Podczas składania zamówienia miałam/miałem problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.
Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:

Max-Pak Aneta Cieplak
Numer rachunku bankowego: 35 1240 4416 1111 0000 4961 9746 Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.
5Czy mogę zwrócić się z prośbą o pomoc w wyborze kosmetyków?
Oczywiście. Bardzo chętnie po przeprowadzeniu wcześniejszego wywiadu odnośnie typu skóry i indywidualnych preferencji, przygotujemy tzw. receptę pielęgnacyjną.
Możesz pisać do nas w tej sprawie maila na adres: sklep@sihircosmetics.pl lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.
6Czy mogę zwrócić produkt?
Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:

Max-Pak/Sihir Cosmetics
Ul. Świętokrzyska 35i
26-001 Wola Kopcowa

Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane kont
7Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?
Oczywiście że tak. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało jeszcze zrealizowane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to napisz do nas na adres: sklep@naturalniezadbana.pl lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie, a my wyślemy Ci instrukcję jak domówić wybrane produkty :)
8Czy mogę zakupić u Państwa kartę podarunkową?
Aktualnie w naszej ofercie nie mamy kart podarunkowych, ale nie mówimy nie - może wkrótce się pojawią :)
9Czy pakujecie na prezent?
Niestety nie mamy takiej opcji w naszym sklepie. Paczki pakujemy jednak bardzo starannie, tak aby osoba obdarowana czuła, że otrzymała prezent. Wszystko jednak w duchu less waste. Nie używamy plastikowych wypełniaczy, ani folii kurierskich. Pakujemy w papier makulaturowy, tekturę falistą, a wypełnieniem paczek jest skropak, lub wiórki papierowe, które są w 100% biodegradowalne. 

Do każdego zamówienia dołączamy kartkę, na której są podziękowania za zakupy. Jeśli Twoje zamówienie to prezent, daj nam o tym znać w komentarzu, a nie dołączymy do paczki faktury :) Nie ma problemu, żeby przesłać ją mailowo :)