Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Aby odstąpić od umowy, możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wysyłając je na adres e-mail: sklep@naturalniezadbana.pl.

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: 26-001 Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska 35i, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, licząc od momentu, gdy Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęła rzecz w posiadanie.

Aby zachować termin do odstąpienia, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub dowodu jej odesłania.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o rzecz wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służącą jego zindywidualizowanym potrzebom,
  • o rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności,
  • o rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar jest wadliwy, masz prawo do reklamacji na podstawie rękojmi. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@naturalniezadbana.pl.

Reklamowany towar należy odesłać na adres: 26-001 Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska 35i.

W związku z wadą masz prawo żądać:

  • wymiany towaru na nowy,
  • usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeśli wada jest istotna.

Odpowiadamy za wady stwierdzone w ciągu dwóch lat od wydania towaru.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.